W takcie wielu lat naszej działalności wypracowaliśmy procedury zarówno w doborze innowacji, ich ocenie i wdrażaniu, jak i współpracy z potencjalnymi inwestorami. Faza I Przeglądając zasoby internetowe, logując się na specjalistycznych portalach, czytając publikacje, artykuły naukowe oraz biuletyny urzędów patentowych, biorąc udział w wystawach, seminariach i innych wydarzeniach związanych z innowacyjnością stale aktualizujemy i uzupełniamy naszą bazę danych kierując się w jej budowie następującymi kryteriami: - potencjał komercyjny innowacji - zaawansowanie prac - sytuacja prawna Jeśli wszystkie powyższe kwestie nie budzą naszych wątpilwości prowadzimy rozmowy z posiadaczem prawa do innowacji (wynalazek, wzór użytkowy itd) finałem których jest prawo do występowania w jego imieniu i na jego rzecz. Faza II Następnie pogłębiamy uprzednio przeprowadzone badanie rynku jako elementu analizay komercjalizacji i zwracamy się do wybranych potencjalnie zainteresowanych tą innowacją inwestorów z propozycją współpracy. Faza III Po podpisaniu stosownych umów, w tym też umowy o zachowaniu poufności i nieomijaniu przystępujemy do realizacji projektu, w zakresie uzgodnionym z dwoma umawiającymi się stronami